PARADISET ÄR BARA 7780 KILOMETER BORT

Dagar som denna när stress är huvudfacktorn genom dagen längtar jag som mest till Shanghai där mina dagar handlar om litchi martinis, manikyr/pedikyr, massage, goda middagar och shopping! Åh vad jag längtar, min resa är bokad och nedräkningen har börjat! och i två veckor kommer Stockholm var ett minne blott. Men det är inte bara för skönare vardag jag åker för, har även lite saker på gång som jag kommer dela med mig av när det är mer bestämt!
 
Här kommer en bildbomd från mina två månader i Shanghai förra året!
 
 
 
Så här var jag klädd första dagen 
 
 
På Baker&Spice var stället jag hängde större delen av min lediga/plugg tid. Deras cappuccinos är de godaste och deras mackor fyllda med tomater och pesto vad det ända jag beställde haha(i två månader !!) 
 
 
bär bär bär i alla dess form bestod mina frukoster av.
 
 
Jag längar efter alla brunchar då amerikanska pannkakor med hallonsmör, Champange, Bellini, skaldjur som hummer och röjrom och ett gäng härliga människor stod på menyn! 
 
 
Hahaha den som gapar efter mycket mister oftas hela stycket! eller?
 
 
Små saker som att ha fina målade naglar gör mig väldigt gla och jag känner mig genast mycket finare, under oktober november förra året prydde färgen We'll Always Have Paris mina naglar. 
 
 
Det shoppades mycket som denna jacka! Känner mig som Tom Cruise i Top Gun när jag har den på mig.
 
 
Förutom att äta och äta och äta lite till jobbade jag mycket på praktiken/jobba på Shanghai Fashionweek bla. och köpte typer till min kollektion/UF-företag
 
 
avslutar bildbomben med en skön pose (som man måste kunna när man åker till shankan) och mammas snygga klädhängare jag fick bära upp för alla trappor (mor min är bra på att övertala) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Shanghaij

skynda dig hit jag saknar dig !!!!

2013-11-08 @ 02:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0