HAN LEDER KÄRRINGARNA ÖVER ÖVERGÅNGSTÄLLET!!

 
 
kappa COS/jeans acne/tröja weekday/snakeskin clatch från shanghai/ringar min underbara farmors
 
Här om dagen? myste jag och vilmis på söder, förutom att äta stans godaste chokladbollar (!!!!!) hittade jag snooks album ÄR inne på statsmissinoen. Och för endast 20 riksdaler blev Snook min bara min!! 
På menyn ikväll? Förutom mitt glass prosecco (botega) jag har i handen sitter jag och väntar på att mammas Boeuf Bourguignon ska bli klar. Hörde även mamma nämna Amarone! juste min amerikaska äppelpaj blir det till efterrätt också!
 

Kommentarer
Postat av: shangahiJJ

Så snygg !!!!!!!!!!!!! och inte tala om kappan den går inte av hackor. Fortsätt med bloggen den är super kul att läsa. Är det inte dax att publisera ?

2013-10-11 @ 04:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0