NÄR NATTEN BLIR TILL DAG, MEN ALLA DANSAR KVAR

Här kommer bildbomden jag lovade igår! Maten hos faster satt fint i min tomma mage men alla kramar från små kidsen satt ännu finare, bästa som finns! Efter en lång bussresa från vaxholm in till city började kvällen på langolo med hedda, linnea, michelle och vickan. Väl där satt fina naomi och sofia och drack vin ! vet ni hur glad jag blev!!(long time no see) Väldigt gla! Men sen, sen träffa jag min andra halva ni vet hon jag delar denna blogg med och snacka om vi blev glada, att äntligen bli återförenade efter att inte träffats på två dar!! 
Runt tre när allt började stänga och natten börja bli till morgon bestämde vi oss för att dansa vidare. Vi tog oss till white och min kusin bestämde sig för att hänga med.HUR.BRA.SOM.HELST. Kvällen slutade med en alldeles för dyr taxiresa och världens bästa scrambled eggs hemma hos vilma ❤
kvällens bästa spelade? Denna låten blir jag bara mer och mer kär i. 
kvällens bästa tips! så länge man är med sina bästa, blir det inget annat än mega kul!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0