ME AND THE HOTDOG

Igår var jag hundvakt, ja har ni hört något så underbart! Jag och korven hade alltså en heldag tillsammans. Jag är en såndär riktig hundälskare, jajjemensan en som pratar bebisspråk och pratar med mig själv(hunden) på gatan och tror att hunden förstår mig! En sån som jag själv klagar på och tycker är töntig när jag ser en annan göra likadant.  Igår var en fin dag och här kommer lite bilder från den !
 
 
Dagen började klockan nio och här är jag och Korven. 
 
 
Korven va lite trött när jag kom så vi fortsatte mysa lite.
 
 
Runt 11 möte vi upp Vilma och promenerade till Rosendalsträdgård, där hade dom en väldigt god morotssoppa ! och morotsbröd! 
 
 
Och vilma va ju så söt så ! och hon tyckte också om morotsbrödet.
 
 
Godaste Äppelmusten jag smakat! måste drickas igen!
 
 
Korven va såklart med och han tyckte om att titta på oss när vi åt.
 
 
När Korven blev rastlös va denna kanin kul att leka med !
 
 
Vilmas fina glajor, dom är bra att ha när solen skiner.
 
 
Det instagramades såklart att vi myste med Korven!!! Han är liten så man måste hålla honom när han blir allt för trött.
 
Efter allt promenerande och ätande gick vi till Ladureé....
 
 
För ännu mer fika och kaffe!
 
 
Vackrare sällskap får man leta efter!
 
 
Korven njöt av solen och hade det väldigt bra med oss!
 
 
Det va lite av min, vilmas och korvens dag igår, hoppas er var lika mysig och gosig som vår ! ha de!

Kommentarer
Postat av: shangahiJJ

Så fin bild på dig och korven. Ser man ut så där om man blir med hund så, ja tack jag vill bli med hund!

2013-10-11 @ 04:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0