my partner in crime

Låt mig berätta om Tinna G. Min bättre hälft. En magsik sådan. När vi träffades vart det väl någon slags kärlek  vid första ögonkastet för vi har ju hållt ihop sedan dess, det var alltså en onsdag första dagen i ettan på gymnasiet.
 
Så Tinna, vem är hon. Jo hon är hälften svenska och hälften isländska med de vackraste kindbenen som vandrar på vår jord. Hon är magisk, en av dom varamste själar som jag har mött. Hon har ett sinne för mode och stil som inte går att lära sig utan är något vissa lyckliga föds med.
Hon har även ett sinne för humor som inte liknar något annat och som hon inte själv vet om, för det mesta. Det är en generös och omtänksam liten flicka, som behöver mycket kärlek för hon är för generös med sin egna. Hon plåstrar alltid om mig var sig det är ett krossat hjärta eller ett jack i hakan.
 
Två vilsna själar som för tre år sedan bestämmde sig för att prova lyckan på designgymnaiet, inte ett dugg mindre vilnsa men med ganska många fler skratt och minnen i bagaget är vi idag. Nyblivna vuxna som undrar vad som händer efter gymnasiet. Tankar och idéer flödar och bollas för det mesta mellan oss och vi tyckte att låt oss prova att göra det genom en blogg också.
Hon är helt enkelt min bättre och min snyggare hälft. Och en dag ska vi ta över världen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0