PINK IS FUCKING FABULOUS

 
Efter en lång dag av städning och pluggande åkte jag in till söder för att ta en efterlängtad fika med lillkusinen som nu mera inte är så liten. En kaffe och bakelse senare promonerade vi vidare till min nya favorit butik press stop som ligger på götgatan. Helt plötsligt var jag 226 riksdaler fattigare men hela 966 sidor rikare. 
 
På bilderna ovan hittar ni en tidningarna jag fick med mig hem (älskar doften av nyöppnade tidiningar), väskan fick jag i födelsdagspresent av släckten på island, mörkrött nagellack som i prinicp alltid klär mina naglar, läppsiftet kommer från kosta boda den fick jag i student present, pärlor har jag alltid i öronen och ambandet dinglar ofta runt min handled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0