SAY MY NAME

 
 
 Klockan är tio i tio och det är lördag men inte vilken lördag som helst för det är den tjugoförsta vilket betyder att mamma borde knakca på dörren vilken minut som helst, hon tog flyget från shanghai igår och befinner sig just nu i samma stad som lilla jag! väntan är stor och som jag längtat ! 
Så därför tänkte jag kicka igång denna underbara lördag men min nya drog! Nämligen Cryril Hanhs remix på Say my namn! Ida sjöstedt hade den på sin senaste visning och efter det hör man den lite över allt. 
Jag? jag gråter bloder äver att den inte finns på spotify och behöver sitta och trycka på replayknappen ! 
Helt enkelt det är bara att lyssna och älska ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0