JUST DO IT

 
 
 

Det är så mycket jag vill visa och så mycket jag vill berätta men jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har brutit löftet till mina nära och kära om att vara duktig på att skriva här. Vad jag har gjort än så länge idag? Ätit 4 bananer (peppar inför PT efter jobbet) svarat på massa mail (roligare än det låter) på lunchen planerar vi roliga saker vi ska göra! Det känns som att januari blev en manad dar vi försökt hitta oss själva och vår plats i denna stad. Nu är vi säkrare och det ar skönt med rutiner. Våra vardagar ser någorlunda likadana ut, jobb och sedan träning, man hinner inte med sa mycket mera. Jag har haft PT en gång i veckan och ska utöka till två gånger nu. Det är kul men jag saknar baddräkten, min plan är att hitta någonstans jag kan gå och simma. Skulle vara så kul.

TRE SNABBA

På lördag ska jag och mamma till tygmarknader! Om jag är taggad? Men ja såklart det pirrar i hela kroppen! Kameran ska med och foton ska tas!

Hur det annars är i Shanghai? Kallt! Förra veckan bjöd vädergudarna på 25 grader och sol, vilket vi firade med öl på bargatan. Denna vecka var de inte lika generösa, 3 minus och snöstorm (enligt kineserna) jag skulle mera kalla det fjun men aa snö som snö, jag är glad i smyg!  

Favorit i repris? Lyxen att gå och göra naglarna varannan vecka. Färg just nu? Den finaste av ljusrosa.

Okej det blir fyra! Jag älskar bara total älskar allt med nike just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0