Måndag in my as!

 
 
 
 

Välkommen måndag. Inte. Jag hatar dig. Har haft en underbar helg med min älskade syster och Robin som har kommit hit for att hälsa på mig. Dom kom i lördags runt lunch tid. Vi gick ut och gick visade runt lite grann i området vi bor i.
till middag blev det kinesiskt for att vi ar ju anda i kina. Sen dansade vi hela natten på uniqo, och nar dom tyckte att nu var det kanske minsann dags att gå hem, da sa vi nej och åkte hem till Robins kompis Carl och fortsatte till tidiga morgonen.
Vi fick lana olika peruker och dricka öl..med is, for kineser dricker varm öl nar det ar kallt ute, dumt tycker vi. Öl ska alltid vara kall.

I söndags var vi trötta. Klara och Robin sov till fem. jag tog mig upp tidigt for att fa lite tid med mamma. Det va mysigt.
Nu sitter jag på det har jobbet som jag har här. Det ar tråkigt. Jag vill inte. Jag vill surfa på Sri Lanka eller på Bali. Inte sitta på ett kontor och stirra in i en data 8 timmar om dagen. jag tycker det ar lite wasted time, nar det finna sa mycket andra vackra saker att titta på och roligare saker att göra.

Men nog med klagande från min sida, det kanske blir kul imorgon, eller nästa vecka, eller aldrig..

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0