7780 KILOMETER HEMIFRÅN

 
 
 
Hej våra kära vänner !
Yes vi är tilbaka ! Fast nu befinner vi oss 7780 kilometer hemifrån. 
Idag är det min fjärde dag här i Shanghai och Vilma är inne på sin femmte. För mig känns det som att jag har varit här ganska väldigt mycket längre än så... Tiden går så långsamt men ändå så sjukt snabbt! 
Vad vi har haft för oss ? I måndags var vår första dag på prakten på H&M. Det va blandade kännslor när vi promonerade tillsammans på morgonen, nerver blandade med längtan. Vi har tränat mycket också, det är ju så himla tur att gymmet ligger i samma hus! I tisdags hade jag en timmes egen PT och sen körde jag en timme sumba (tror jag att det va) så jaaaa jag har sjuk träningsverk! Annars har vi inte hunnit med så mycket annat. Men fredagen är fullspäckad med massor av kul ! 
Men nu ska jag äta VÄRLDENS bästa godaste broccolisoppa !! Ha de ! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjejer!!! Kanonbra att äntligen få se lite. Blir så avundsjuk. Men viktigast är ju att ni har det bra! Puss

Svar: gulliga fina du ! hoppas du mår bra och att allt går bra med projektet ! puss
whensday.blogg.se

2014-01-10 @ 01:48:52
URL: http://sofiastilist.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0