Bara Åka Inte Reflektera.

 
God morgon söndag. idag väntar pilates och ikea. nästa vecka är lite kortare än vanligt. Chinese New Year är nämligen på ingång och fem dagars ledigt. sitter fint ! har kommit in i mammas vardag väldigt fort och mitt liv har mer rutiner än någonsin. på vardagarna går vi till jobbet , äter lunch vid tolv varje dag, vi väljer mellan samma tre ställen typ varje dag. efter jobbet vid sex tiden går vi till gymmet som ligger i samma byggnad som kontoret. lyx ! träna lite i en timme, sen går vi hem och lagar middag som vi för det mesta äter framför tvn till olika serier och filmer, haha. riktigt classy ! på helgen har det varit en party dag och en lugn dag, men ofta har vi gått ut och ätit. jag gillar det förutsägabara just nu, men snart kanske man blir galen på det här fyrkantiga och rutinmässiga. vi får väl se. men som sagt , söndagar är pilates dag , och jag tror kanske att jag börjar bli kär. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0