MER ÄN BARA ETT NYÅRSLÖFTE

 
 
 
Det är något väldigt fint med första januari och nyårslöften. Jag tycker att alla ska bestämma sig för i alla fall en sak man vill andra på för det bättre eller en sak man vill prova på och sen GÖRA det. 
 Jag hittade mina i arkivet precis som jag skrev i mitten december  
 
♥ Göra en ny sak varje månad, så första januari tvåtusenfemton kunna tänka tillbaka och minnas 12 fantastiska saker.
 lyssna mer på veronica maggios första album, vatten och bröd.
♥ I sommar ska jag skriva massa brev på fint brevpapper till människor jag tycker om. Man skickar alldelse för lite brev och vykort!
♥ jag ska kramas och kyssas mer och kanske även bli kär.
♥ Jag ska resa till Kina, där ska jag jobba och ha det bra.
♥ Ta körkortet.
♥ segla mer, jag älskar ju att segla!
♥ I sommar ska jag känna varm sand mellan tårna, spender tid i stockholms skärgård, mysa med släkt och vänner och dricka massa öl vid vattnet på någon fin klippa. Jag ska bada mer också!!
♥  Jag ska läsa massa böker, dom jag alltid velat läsa men aldrig gjort.
♥ Fylla 20 vårar, det ska firas med en tripp till systemet då italiensk Prosecco ska inhandlas !
♥ Jag ska ha massa pikninkisar i olika parker med mina fina vänner. 
♥ Jag ska fortsätta vara lycklig.
♥ Jag ska cykla till toffta med pappa och äta matsäck som kommer bestå av, sockerdricka av bästa slag och tekakor. Samtidigt som vi pratar gamla minnen och fnissar åt hur fint vi faktiskt har det.
♥ klänningar, jag ska bära mera klänningar och kasta allt onödigt som finns i garderoben.
♥ Jag ska bli bättre på att hålla kontakt med kompisar jag inte träffar lika mycket längre.
♥ Skaffa ett jobb som faktiskt betalar.
♥ läsa upp matte B.
♥ mitt vackra gudbarn och även mina andra fina småkusiner ska jag visa mer hur mycket jag faktiskt älskar dom! 
♥ Fota mer, så att jag kan förevigt minnas detta förbannat jävla bästa år 2014 kommer att vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0